کد خبر: 25005
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 مرداد 1395 - 13:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارنامه مثبت استان اردبیل در جذب خیرین کتابخانه ساز

منبع : لیزنا
 مديركل منابع نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در جريان سفر خود به استان اردبيل، از كتابخانه هاي عمومي شهرستان اردبيل بازديد بعمل آورده و در جريان فعاليت اين كتابخانه ها قرار گرفت.
کارنامه مثبت استان اردبیل در جذب خیرین کتابخانه ساز

 به گزارش لیزنا، علي رمضاني، مديركل منابع نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور،  در بازديد از كتابخانه هاي عمومي شهيد مطهري و امام علي(ع) اردبيل با اشاره به برنامه هاي نهاد براي غني سازي منابع كتابخانه ها، مشاركت كتابداران در ارائه پيشنهاد براي خريد منابع را مايه شناسايي كتب مفيد و پرمخاطب دانسته و اظهار داشت: منابع مرجع و كتب ويژه بخش هاي كودك و نوجوان از جمله اولويت هاي مدنظر است.

وي، همچنين در بازديد از مراحل تكميل و تجهيز كتابخانه هاي عمومي ١٥ خرداد روستاي آراللو و ابن سيناي روستاي خليل آباد، موفقيت استان اردبيل را در جذب مشاركت خيرين ستودني دانسته و با تأكيد بر كارنامه مثبت اردبيل در اين حوزه، افزود: نهاد ضمن استقبال از مشاركت خيرين نيك انديش، درصدد مهيا كردن بيشتر زمينه هاي مشاركت اين قشر است.

 

رمضاني، اجراي طرح هايي همچون جشنواره كتابخواني رضوي، نشست هاي كتاب خوان و طرح كتاب خوان ماه را در راستاي ترغيب شهروندان به مطالعه و كتابخواني بيان كرده و تصريح نمود: مشاركت چشمگير اعضاي كتابخانه ها و كتابداران در طرح هاي مذكور، نشان از موفقيت آنها داشته است.

 

اين مسئول، تأكيد دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور بر پيگيري مشكلات كتابداران و كتابخانه هاي عمومي را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: گسترشِ مبتني بر برنامه ي كتابخانه هاي عمومي بستر برقراري ارتباط بهتر عموم مردم با كتاب را فراهم خواهد كرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: