کد خبر: 25956
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آبان 1395 - 20:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت:

افتتاح کتابخانه عمومی کوثر نصرآباد در هفته کتاب

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت از افتتاح کتابخانه عمومی کوثر روستای نصرآباد به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در روز پنجشنبه 27 آبان‌ماه خبر داد.
افتتاح کتابخانه عمومی کوثر نصرآباد در هفته کتاب

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روبط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، هادی قاسمی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری دهیاری و شورای اسلامی روستای نصرآباد، مکان مناسبی برای راه‌اندازی کتابخانه در نظر گرفته شد که پس از تأیید کارشناسان اداره کل

کتابخانه‌های عمومی استان، مقرر شد کتابخانه این روستا در مکان موردنظر راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: مبلغ 600 میلیون ریال از سوی بخشداری تفت و دهیاری نصرآباد برای آماده‌سازی و تجهیز فضای این کتابخانه اختصاص یافت که با پیگیری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، این مبلغ برای بهسازی و تجهیز فضا هزینه شد و کتابخانه در فضایی به وسعت 110 مترمربع آماده بهره‌برداری شده است.

قاسمی همچنین از تهیه بیش از یک هزار و 500 جلد کتاب برای آغاز به کار کتابخانه نصرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیکمخزن این کتابخانه براساس نیاز مطالعاتی ساکنان روستا غنی شود.

 

همزمان با افتتاح کتابخانه روستای نصرآباد، کتابخانه عمومی غدیر شهرستان یزد نیز پس از بهسازی و اصلاح فضای فیزیکی کتابخانه، روز پنج‌شنبه 27 آبان بازگشایی خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: