کد خبر: 26028
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 13:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعتبارات تملک کتابخانه‌های استان خراسان جنوبی اعلام شد

منبع : لیزنا
فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، قاینات، درمیان و نهبندان به تشریح اعتبارات تملک دارایی کتابخانه های عمومی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی پرداختند. 
اعتبارات تملک کتابخانه‌های استان خراسان جنوبی اعلام شد

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کل کتابخانههای عمومی خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان بیرجند در مورد اعتبارات اختصاص یافته به کتاب‌خانه‌های این شهرستان، از اختصاص 125میلیون تومان به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند،از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، خبر داد  و اعلام کرد که اختصاص اعتبار در حال حاضر در مرحله مبادله موافقت‌نامه‌ها قرار دارد و باید تخصیص بودجه اعلام شود.

ناصری اعتبارات سال قبل کتابخانه‌های عمومی شهرستان از این محل را 93 میلیون تومان عنوان کرد که از این میزان، 23 میلیون تومان اعتبار عمرانی و 70 میلیون تومان از محل ماده 180 بود.

به گفته وی فقط 23 میلیون تومان بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای محقق شد. به همین دلیل امسال، 125میلیون تومان از محل اعتبارات استان به کتابخانه‌های عمومی اختصاص یافت.

ناصری به وعده استاندار خراسان جنوبی، به منظور تامین 150 میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های استانی در اختیار، برای کتابخانه امیرآباد بیرجند، اشاره و اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر این اعتبار تخصیص یابد تا عملیات احداث کتابخانه در امیرآباد شروع شود.

به گفته وی زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه در امیرآباد پیش‌بینی شده، اما از آن جا که اعتباری تخصیص نیافته، پروژه شروع نشده‌است.

ناصری اعتبار مورد نیاز برای احداث این کتابخانه را 300 میلیون تومان اعلام کرد که درصورت تخصیص، پروژه در2 سال به اتمام می‌رسد.

فرماندار شهرستان قاینات نیز اعلام کرد که کتابخانه‌های عمومی شهرستان قاینات، امسال بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای دارند

به گفته وی بیشترین رقم به میزان 500 میلیون تومان برای کتابخانه مرکزی شهرستان، در نظر گرفته شده‌است و سال گذشته، 300 میلیون تومان برای این پروژه محقق شد.

 

کهن‌ترابی اعتبار اختصاص یافته کتابخانه عمومی اسفدن را  100میلیون، حصار کشی کتابخانه ها را  50 میلیون و تکمیل و تجهیز کتابخانه عمومی قاین را  150میلیون تومان اعلام کرد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: