کد خبر: 26918
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 13:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه آموزش رفتار در هنگام بحران و حادثه در کتابخانه‌های گچساران کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
معرفی شغل و فداکاری آتشنشان‌ها و اجرای برنامه آموزش رفتار در هنگام بحران و حادثه در کتابخانه‌های فردوسی و بهارستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
اجرای برنامه آموزش رفتار در هنگام بحران و حادثه در کتابخانه‌های گچساران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل حادثه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران، کتابداران کتابخانه‌های عمومی فردوسی و بهارستان گچساران، ضمن گرامیداشت شهدای آتشنشان، به اجرای برنامه‌های آموزش رفتار وبرخورد کودکان در هنگام بحران پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران از برگزاری برنامه  فرهنگی معرفی و خوانش کتاب‌های «آتش‌سوزی و ایمنی» و «آتشنشان‌ها» در کتابخانه‌های فردوسی و بهارستان در این شهرستان خبرداد.

کوروش حسنی تصریح کرد : حادثه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران و جانفشانی آتشنشان‌ها در مهار آتش که بی‌شک مردم ایران و دنیا را تحت تاثیر خود قرارداد، بهانه‌ای شد تا این کتابخانه‌ها با دعوت از دو مهد کودک شهرستان و خوانش کتاب‌های مفید با این موضوع، کتابداران به اجرای برنامه آموزش رفتار و برخورد مردم به ویژه کودکان در هنگام بحران و حوادث اینچنینی کودکان را آگاهی بخشی نمایند.

 حسنی افزود: در این برنامه فرهنگی، کتابداران همچنین ضمن یادآوری جانفشانی آتشنشان‌ها در مهار آتش، در مورد شغل آتشنشان‌ها و خطرات احتمالی این شغل شریف و سخت را به کودکان آموزش دادند.

وی همچنین افزود: در پایان این برنامه مسابقه نقاشی با موضوع آتشنشان‌های فداکار برگزار و به کودکان جوایزی نیز اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: