کد خبر: 26956
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 بهمن 1395 - 15:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توسط معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد

دومین بسته «نورسیده‌های کودک» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد

منبع : لیزنا
سی و هفت عنوان کتاب در سه رده سنی خردسال، کودک و نوجوان و در موضوعات مختلف در قالب دومین بسته «نو رسیده‌ها» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد.
دومین بسته «نورسیده‌های کودک» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد دومین بسته «نو رسیده‌های کودک» را با هدف تقویت و غنابخشی بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی در قالب 37 عنوان کتاب در سه رده سنی خردسال، کودک و نوجوان و در موضوعات «کودک و دانش»، «داستان»، «رمان خارجی»، «دین»، «طنز»، «آموزش مهارت‌ها» و «شعر» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال کرد.

بسته «نو رسیده‌های کودک» در سه دسته‌بندی؛ «بیشتر بخوانید» شامل: «بچه‌ها من هم بازی» نوشته منوچهر احترامی، «ماه و روباه و کلاغ» نوشته زهره یحیی‌پور، «روزی که آموس بیمار شد» نوشته فیلیپ سی. استید، «تا خیابان خوشبخت» نوشته بابک نیک طلب، «دلم می‌خواست همه چیز را درباره خدا بدانم» نوشته ویرجینیا کرول و غیره؛ «بخوانید» شامل: «پیک‌نیک در میدان جنگ» نوشته منوچهر اکبرلو، «همیشه همیشه دوستت دارم» نوشته جاناتان امت، «مجموعه قصه‌های خوشحال» نوشته تری جونز، «مجموعه کتاب‌های دنیای دوست داشتنی من» نوشته تاد پار و غیره و «بدانید» با 14 عنوان کتاب دیگر، هم‌اکنون در قفسه‌های کتابخانه‌های عمومی در دسترس کودکان و نوجوانان است.

گفتنی است بسته «نو رسیده‌های کودک» علاوه بر معرفی کتاب‌های تازه‌رسیده به اعضای کتابخانه‌ها، محتوای بسیار مناسبی را برای بهره‌مندی کتابداران در ارائه مشاوره بهتر به اعضاء و مراجعان کودک به کتابخانه‌ها فراهم می‌کند.

برای مشاهده دومین بسته نورسیده‌های کودک اینجــا را کلیک کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: