کد خبر: 27018
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1395 - 16:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه شهید بهشتی تاکستان قزوین مقام آتش نشانان شهید را گرامی داشت

منبع : لیزنا
با هدف بزرگداشت فداکاری و ایثار آتش‌نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، این کتابخانه برنامه‌هایی فرهنگی با عنوان «آتش‌نشانی  شغل نیست، عشق است» برگزار کرد.
کتابخانه شهید بهشتی تاکستان قزوین مقام آتش نشانان شهید را گرامی داشت

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان گفت: مصادف بافاجعه عظیم آتش سوزی ساختمان پلاسکو و زیرآوار ماندن آتش‌نشانان برای کودکان کتابخانه کتاب »آتش نشان»  نوشته نادر فولادور معرفی و در رابطه با شغل آتش‌نشانی و خطرات آن صحبت شد .

سمیرا طاهرخانی اظهار داشت: همچنین، کودکان و نوجوانان با مفاهیم ایثار و از خودگذشتگی  و فداکاری دراین زمینه آشنا شدند. برگزاری مسابقه نقاشی  با محوریت آتش‌نشانان شهید پلاسکو در بخش کودک کتابخانه شهید بهشتی تاکستان نیز از دیگر برنامه هایی این کتابخانه بود .

وی در پایان گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان بازوی فرهنگی جامعه، خود را در قبال اتفاقات و وقاع اجتماعی و فرهنگی مسئول دانسته و در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نیستند .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: