کد خبر: 27034
تاریخ انتشار: جمعه, 08 بهمن 1395 - 17:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسئول روابط عمومی و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایلام منصوب شدند

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، عباس یاسمی را به سمت رئیس اداره کتابخانه های عمومی و فاطمه عالی‌پور را به عنوان مسئول روابط عمومی این اداره کل منصوب کرد.
مسئول روابط عمومی و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایلام منصوب شدند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، مرادجلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی طی حکمی عباس یاسمی را به سمت رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام منصوب کرد.

یاسمی پیش از این مسئولیت کارشناس امور فرهنگی و کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام را بر عهده داشته است.

متن حکم انتصاب رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام از سوی مرادجلیلان به شرح زیر است:

جناب آقای عباس یاسمی

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، توانایی، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایلام منصوب می‌شوید. امید است در پرتو عنایات حضرت حق و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت و هم‌اندیشی کتابداران گرامی در ارتقاء کیفیت برنامه های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تحقق اهداف والای آن موفق و سربلند باشید.

گفتنی است در پایان از علی محمدی که به مدت 8 ماه عهده‌دار سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایلام بود تقدیر شد.

همچنین مراد جلیلیان در حکم دیگری مسئول جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب را منصوب کرد.

با حکم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام فاطمه عالی‌پور به عنوان مسئول روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

عالی‌پور دارای کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی ، 11سال سابقه کار و مسئولیت‌هایی از جمله کارشناس امور انجمن‌ها و مشارکت‌ها، مسئول امور اداری و دبیرخانه، مسئول کتابخانه‌های عمومی امام جعفر صادق(ع)، پیامبر اعظم(ص)، غلامرضا خان ارکوازی شهر ایلام و کتابخانه پروین اعتصامی شهرستان بهارستان در استان تهران را در کارنامه خود دارد.

در این حکم آمده است:

احتراماً، نظر به تجارب ارزشمند شما در امور اجرایی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام منصوب می‌شوید.

گفتنی است؛ پیش از این فرزاد محمدزاده این مسئولیت را از سال 87 بر عهده داشت و در مسئولیت جدید، به عنوان کارشناس بودجه و منابع درآمدی منصوب شد.

لنجان
|
Iran
|
1395/11/09 - 17:24
1
3
خوش به حالتان
آذربایجان شرقی
|
Iran
|
1395/11/09 - 09:26
0
7
با سلام
امیدواریم این موج تغییرات به استان ما هم برسد ولی اینطور نباشد که عناوین و سمت ها جابجا شوند واقعا شایسته گزینی گردد. بعضی ها هستن که از بدو استخدام فقط در ستاد و یا رییس اداره هستن باید اینها رو جابجا کرد و از نیروهای متخصص و با سابقه استفاده کرد
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: