کد خبر: 27172
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 بهمن 1395 - 20:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح 5 کتابخانه عمومی در مازندران

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از افتتاح 5 باب کتابخانه عمومی در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
افتتاح 5 کتابخانه عمومی در مازندران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، آرزو ولی‌پور اعلام کرد: از مجموع 45 پروژه کتابخانه عمومی که در استان موجود بود، با همکاری بنیاد خیریه علمی و آموزشی قلم چی تعداد 6 پروژه جهت تکمیل و بهره برداری در نظر گرفته شد که 5 پروژه به پایان رسیده است و در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران افزود: این کتابخانه‌های عمومی در روستاهای عرب‌محله ساری، لمراسک گلوگاه، علی‌آباد عسگرخان نوشهر، لزربن تنکابن و پروژه توسعه کتابخانه عمومی چمستان شهرستان نور است که به بهترین تجهیزات کتابخانه‌ای نیز مجهز شده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران همچنین به کتابخانه عمومی آماده افتتاح روستای شیرکلا شهرستان نور اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات پایانی برای تکمیل این پروژه باقی مانده است که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ولی‌پور افزود: احداث کتابخانه‌های روستایی یکی از مهمترین راهکارهای عملی ایجاد عدالت مطالعاتی در جامعه است و امیدواریم با تداوم مشارکت موسسات خیریه مانند بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی و یاری همه خیرین فرهنگ دوست، سایر پروژه‌های کتابخانه‌ای را که اکثر آن‌ها روستایی هستند، به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: روستاها سرشار از منابع انسانی مستعد و هوشمند هستند که وجود یک کتابخانه در آنجا می‌تواند نقش مرکز علمی و فرهنگی را برای رشد این استعدادها و شکوفا شدن علم و فرهنگ آن منطقه ایفا نماید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: