کد خبر: 27237
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 15:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در طرح عضویت رایگان به مناسبت دهه فجر

3 هزار و 300 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شدند

منبع : لیزنا
به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر 3 هزار و 300 نفر به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان سمنان درآمدند و می‎توانند به مدت یکسال به صورت رایگان از خدمات این کتابخانه‌ها استفاده کنند. 
3 هزار و 300 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شدند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، علیرضا شاه حسینی، با اعلام این خبر بیان داشت: در روز 13 بهمن، ثبت نام از علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان انجام شد.

شاه‌حسینی با اعلام اینکه هم اکنون 49 هزار و 875 نفر از مردم استان در کتابخانه‌های نهادی و 7 هزار نفر در کتابخانه‌های مشارکتی عضو هستند، افزود: از میان شهرستان‌های استان بیشترین عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود و سمنان و در بین کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه مرکزی استان سمنان بیشترین استقبال علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی را داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با ارتقاء شاخص‌های کتابخانه‌ای در ابعاد فضا، منابع، عضو و امانت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان شاهد افزایش سطح مطالعه اثربخش در مسیر فرهنگ ایرانی اسلامی باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: