کد خبر: 27267
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 14:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گرامیداشت دهه فجر با برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در گیلان

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود و کتابخانه‌های عمومی پیامبر اعظم و شهید داوود نشاطی آستارا برنامه‌های مختلف فرهنگی و کتاب‌خوانی اجرا کردند.
گرامیداشت دهه فجر با برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنگرود از برگزاری برنامه‌های جنبی ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در کتابخانه شمس لنگرودی خبرداد.

فاطمه اسماعیل‌پور ضمن اعلام این خبر با اشاره به اقدامات انجام شده در کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود گفت: کتابداران این کتابخانه عمومی در بهمن ماه سال جاری با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال دهه مبارک فجر رفتند.

اسماعیل‌پور همچنین از برگزاری برنامه‌های فرهنگی شامل نشست ویژه کتاب‌خوان انقلاب، کانون ادبی، قصه‌گویی، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر و مسابقه مکتوب کتاب‌خوانی با عنوان پیام سازندگی ویژه نوسوادان در این کتابخانه خبرداد.

کتابداران کتابخانه‌های عمومی پیامبر اعظم وشهید داوود نشاطی آستارا  نیز میزبان برنامه های گرامیدشت دهه فجر شدند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا ضمن اعلام این خبر با اشاره به اقدامات انجام شده در کتابخانه‌های عمومی شهید داوود نشاطی و پیامبر اعظم شهرستان آستارا گفت: کتابخانه عمومی کتابخانه داوود نشاطی آستارا با همکاری مسئولین دبستان پسرانه قدس دومین نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای را برگزار کرد که دراین نشست 6 عنوان کتاب توسط دانش‌آموزان کلاس پنجم این مدرسه معرفی و با دیگر دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته شد.

قاسم خسروی همچنین از برگزاری آخرین نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای سال 95 در کتابخانه شهید داوود نشاطی آستارا خبرداد و گفت: در این نشست که با حضور یکی از اساتید برجسته ادبیات فارسی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب و علاقمندان به کتاب برگزار شد، 6 عنوان کتاب در موضوعات مختلف معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر به همت کتابداران کتابخانه عمومی پیامبر اعظم آستارا خبرداد و گفت: کتابداران این کتابخانه عمومی نیز همزمان با دهه فجر دومین نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در سال جاری را در دبیرستان فاطمه(س) برگزار کردند که در این نشست هفت عنوان کتاب توسط دانش‌آموزان این مدرسه به اشتراک گذاشته شد.

قاسم خسروی  قصه‌خوانی، مسابقه نقاشی، جمع خوانی  برای دانش آموزان دبستان مدرسه رشد و بازدید دانش آموزان دبیرستان فاطمه (س) از کتابخانه را از دیگر برنامه‌های این کتابخانه برشمرد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری  نشست کتاب‌خوان کتابخانه ای درکتابخانه پیامبر اعظم آستارا افزود: در این نشست 9 عنوان کتاب توسط کتاب‌خوانان برای حضار به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: