کد خبر: 27319
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 15:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دو نشست کتاب‌خوان در لاهیجان برگزار شد

منبع : لیزنا
دو نشست کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی شهید ابوالحسن کریمی و مرحوم فیض لاهیجان با به اشتراک گذاری 15 عنوان کتاب برگزار شد.
دو نشست کتاب‌خوان در لاهیجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در نخستین نشست کتاب‌خوان که در کتابخانه عمومی شهید ابوالحسن کریمی لاهیجان برگزار شد، 6 نفر از کتاب‌خوانان کتاب‌های خوانده شده خود را با دیگر علاقمندان به اشتراک گذاشتند.

«انقلاب اسلامی» نوشته علی ذوعلم، «فقط بابا می‌تواند من را از خواب بیدار کند» نوشته مژگان بابامرندی، «قصه‌های قبل از خواب برای بچه‌ها» نوشته مصطفی رحماندوست، «شهید عشق» نوشته احمد تورگوت، «استقبال» نوشته محمدتقی اختیاری و «کشتی حضرت نوح» نوشته طاهره معصومی کتاب‌هایی بودند که به اشتراک گذاشته شد.

همچنین در نشست دیگری که در کتابخانه عمومی مرحوم فیض این شهرستان برگزار شد هفت عنوان کتاب توسط کتاب خوانان به اشتراک گذاشته شد. در این نشست «تفحص» نوشته حمید داود آبادی، «دستور زبان عسق » نوشته قیصر امین پور، «گفتگو با خدا» نوشته نیل دونالد والش، ترجمه توراندخت تمدن، «طب اسلامی » نوشته رضا منتظر، «مهر زیبا» نوشته فریدا مولایی، «تصویر کهنه» نوشته ایزابل آلنده، ترجمه بیتا کاظمی،«می تراود مهتاب » نوشته مریم رضاپور معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: