کد خبر: 27411
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 16:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه نقاشی درکتابخانه عمومی استاد شهریار اسلامشهر

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه استاد شهریار اسلامشهر تهران به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی به طول ۲۲ متر برگزار شد.
برگزاری مسابقه نقاشی درکتابخانه عمومی استاد شهریار اسلامشهر

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر، مرتضی ابراهیم پور مسئول کتابخانه استاد شهریار با اعلام این خبر گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی به طول ۲۲متر برگزارشد.

در این مسابقه بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر شرکت نمودند که با شور و نشاط خاصی در بین بچه ها همراه بود. و در پایان  به نفرات برتر جوایزی چون بلیت استخر، جورچین، کتاب و ... اهداء گردید.

ملاحت کریمی و سحر فیضی کتابداران کتابخانه استاد شهریار نیز هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی کودکان با کتابخانه و گرایش به سمت کتاب و کتابخوانی عنوان نمودند وافزودند: موضوع نقاشی با توجه به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی  بود تا نسل جدید با امام و انقلاب بیشتر آشنا شوند. 

ابراهیم پور مسئول کتابخانه در پایان گفت: امیدوایم در کتابخانه‌های عمومی دین خود را به امام و شهدا با انجام امور فرهنگی در این زمینه ادا کنیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: