کد خبر: 27803
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 10:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همزمان با پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در كرمان برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) از سوی نهادكتابخانه ها منتشر شد.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در كرمان برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،  براساس اعلام روابط عمومی كتابخانه های عمومی کرمان ، محمدجوادحسين زاده مديركل كتابخانه های عمومی استان كرمان گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة معصوم (علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اين جشنواره ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی(س) به مخاطبان عرضه می‌شود.

مديركل كتابخانه های عمومی استان كرمان تصريح كرد: در بخش کودک کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها» تاليف مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» تاليف مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.

وی افزود: در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی(ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت،  برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (ع)، انتخاب شده است که به شرح ذیل است:

 «زندگی به سبک خورشید» نویسنده مهدی غلامعلی ؛ «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نویسنده محمدرضا شرفی ؛ «بانوی ملکوت» نویسنده آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی و کتاب «چلچراغ» نویسنده جلیل عرفان‌منش.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ به کتابخانه‌های عمومی  سراسر استان مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: