کد خبر: 27849
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 اسفند 1395 - 13:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «شهید غیرت» در کتابخانه مرکزی اردبیل جمع خوانی شد

منبع : لیزنا
نشست جمع خوانی کتاب «شهید غیرت» با موضوع مروری بر بخشی از زندگی شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.
کتاب «شهید غیرت» در کتابخانه مرکزی اردبیل جمع خوانی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان اردبیل، این نشست با همت کتابخانه مرکزی و باحضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، مسئول کتابخانه مشارکتی سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مسئولین برگزار شد.

دراین نشست بخش‌هایی از کتاب «شهید غیرت» نوشته اکبر دهقانی نیا جمع خوانی شد.

رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل، جمع خوانی را طرحی موفق قلمداد کرد و بیان کرد: در کتابخانه های عمومی اردبیل در طول سال ۹۵ نزدیک به ۶۵۰ نشست جمع خوانی برگزار شده است.

وی، «شهید غیرت» را کتابی ارزشمند توصیف کرده و افزود: با مطالعه این کتاب می‌توان با شخصیت متعالی و روحیات شهید دهقانی نیا آشنا شد.

 مسئول معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این نشست با تمجید از طرح های کتاب خوانی ، نشست‌های جمع خوانی را مایه آشنایی با لذت کتابخوانی بیان کرده و گفت: حضور در این نشست برای من و پاسداران سپاه استان، فرصت جدید و لذت بخشی بود.

وی، راه اندازی کتابخانه مشارکتی حضرت عباس(ع) در سپاه استان را موجب ایجاد فرصت دوچندان برای مطالعه و کتابخوانی پاسداران علاقمند دانست و افزود : وصول اولین بسته های کتاب ارسالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به این کتابخانه، موجب خوشحالی و رفع خستگی کارکنان این کتابخانه شد.

همچنین در این نشست، پاسداران علاقمند به جمع خوانی کتاب شهید غیرت پرداختند و با این طرح کتابخوانی آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: