کد خبر: 27912
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «خودی نشان بدهید» در کتابخانه آیت ا... نجفی اهری آذربایجان شرقی جمع خوانی شد

منبع : لیزنا
جلسه جمع خوانی کتاب «خودی نشان بدهید» در کتابخانه آیت ا... نجفی اهری برگزار شد.
کتاب «خودی نشان بدهید» در کتابخانه آیت ا... نجفی اهری آذربایجان شرقی  جمع خوانی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی،  جلسه جمع خوانی کتاب «خودی نشان بدهید» تالیف علی محمد صالحی  در کتابخانه آیت ا... نجفی اهری برگزار شد. 

کتاب «خودی نشان بدهید» رویکردی مسئله محور دارد و سعی دارد تا با ارائه مطالب کاربردی و عملیاتی، مخاطب را در حل مشکلات ناشی از ضعف در ابراز وجود یاری رساند. ابراز وجود یعنی با احترام و توجه به خواسته دیگران، بتوانید باجرئت از حق خود و خواسته‌تان دفاع کنید و نگذارید حقتان ضایع شود یا با اکراه به کاری مجبور شوید. برای این منظور ضمن مطرح کردن پرسش و شرح ریشه‌های مشکل و بیان راه‌حل، در هر مورد از مثال‌های عینی نیز به‌خوبی بهره گرفته تا انتقال پیام بصورت کامل برای مخاطب حاصل شود و تصوّر درستی از عملکردی که مدنظر نویسنده است در ذهن مخاطب ایجاد شود. نثر کتاب بسیار روان و ساده است و علاوه بر بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علم روان شناسی، نویسنده به‌خوبی توانسته از معارف دینی، آیات و روایات، مبتنی بر مبانی دینی مباحث را پی‌ریزی نماید.

همچنین، این کتاب و از کتاب های طرح کتابخوان اسفند ماه است که توسط نهاد توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طرح ۵۰ کتاب برتر سال معرفی شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: