کد خبر: 28783
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 22:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست دستگاه‌های فرهنگی بوشهر برای هماهنگی و اجرای جشنواره کتابخوانی رضوی 

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر در نشست مشترک دستگاه‌های فرهنگی استان، از برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی به‌عنوان رسالت نهاد در دهه کرامت یادکرد.
نشست دستگاه‌های فرهنگی بوشهر برای هماهنگی و اجرای جشنواره کتابخوانی رضوی 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، نشست مشترک دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر به‌منظور هماهنگی و اجرای مطلوب هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، هفتم خردادماه، در اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری شایسته و مطلوب جشنواره کتابخوانی رضوی رسالت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دهه کرامت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، فراگیری این جشنواره را از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن دانست و گفت: امکان مشارکت تمامی رده‌های سنی  کودک، نوجوان و بزرگ‌سال، به‌صورت انفرادی و خانوادگی فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی منابع مسابقه را به امانت گرفته و یا با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری نمایند؛ همچنین نسخه الکترونیک منابع از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.iranpl.ir در دسترس است.

وی تصریح کرد: انتخاب این منابع بر اساس سیاستی عقلایی و پس از آسیب‌شناسی و نیازسنجی در جامعه صورت گرفته است.

هاشمی با اشاره به تأثیر تبلیغات در معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی، همکاری صداوسیمای مرکز بوشهر را برای جلب مشارکت حداکثری مردم خواستار شد و گفت: هدف ما دریافت معرفتی صحیح نسبت به زندگی اهل‌بیت (ع) است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: