کد خبر: 28885
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 14:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از سوی کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری باخرز اعلام شد

افزایش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی در شهرستان باخرز خراسان رضوی

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باخرز از افزایش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی توسط کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات تملک و دارایی فرمانداری این شهرستان خبر داد.
افزایش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی در شهرستان باخرز خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باخرز از افزایش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان باخرز خبر داد و گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده با فرمانداری شهرستان، سهم اعتبارات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان افزایش یافت. پیش‌ازاین در کمیته برنامه‌ریزی استان سهم اعتبارات تملک و دارایی‌های اداره کتابخانه‌های عمومی باخرز ۲۶۰ میلیون ریال پیشنهاد شده بود که با احتساب مبلغ اضافه‌شده اعتبار باخرز به ۳۰۰ میلیون ریال ارتقا پیدا کرد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باخرز بیان کرد: امید است با تخصیص اعتبار ماده ۱۸۰ و تکمیل کتابخانه روستایی ارزنه شاهد بهبود شاخص‌های کتابخوانی در سطح شهرستان باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: