کد خبر: 28890
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 15:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «مسیح کردستان» در دو کتابخانه‌ هرمزگان معرفی و جمع‌خوانی شد

منبع : لیزنا
در راستای اجرای طرح «کتاب‌خوان ماه»، کتاب «مسیح کردستان» در کتابخانه‌های عمومی الزهرا(س) حاجی‌آباد و شهدای بندملای رودان، معرفی و جمع‌خوانی شد.
کتاب «مسیح کردستان» در دو کتابخانه‌ هرمزگان معرفی و جمع‌خوانی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، رئیس کتابخانه‌های عمومی حاجی‌آباد و مسئول کتابخانه‌ شهدای بندملای شهرستان رودان از برگزاری نشست جمع‌خوانی و معرفی کتاب «مسیح کردستان» نوشته نصرت‌الله محمودزاده از کتاب‌های طرح «کتابخوان ماه» ویژه خرداد ۹۶، با حضور کتابداران و جمعی از اعضا و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خبر دادند.

سمانه محسنی، مسئول کتابخانه الزهرا(س) درباره کتاب «مسیح کردستان» گفت: نویسنده در این  کتاب سعی کرده ناگفته‌های زندگی سرلشکر پاسدار، شهید محمد بروجردی را با لحنی شیوا و صمیمی در ۷ فصل،  بیان کند. وی در هر فصل خاطراتی از هم‌رزمان شهید بروجردی در زمان جنگ ایران و عراق را روایت کرده است.

گفتنی است برگزاری نشست‌های جمع‌خوانی هفتگی کتاب در کتابخانه شهدای بندملای شهرستان رودان و استقبال پرشور اعضا نیز بخش دیگری از فعالیت‌ کتابخانه‌های استان هرمزگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: