کد خبر: 29942
تاریخ انتشار: شنبه, 28 مرداد 1396 - 16:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پنجاه و پنجمین «یک کتاب، یک نویسنده» در کتابخانه دکتر حسابی

منبع : لیزنا
 پنجاه و پنجمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» به بررسی آثار جعفر توزنده جانی نویسنده کودک و نوجوان با حضور حبیب یوسف زاده در سالن اجتماعات کتابخانه دکتر حسابی می پردازد.
پنجاه و پنجمین «یک کتاب، یک نویسنده» در کتابخانه دکتر حسابی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 17، در نشست پنجاه و پنجمین برنامه یک کتاب، یک نویسنده آثار جعفر توزنده جانی نویسنده کودک و نوجوان را با حضور کارشناس حبیب یوسف زاده و جمعی از علاقه مندان حوزه کتاب و کتاب خوانی مورد بررسی قرار می دهد.

جعفر توزنده جانی متولد سال 1341 نیشابور است. وی همکاری خود را با مجله کیهان بچه ها آغاز کرد. نخستین مجموعه داستانش را با نام کوزه های آب در سال 71 منتشر کرده است.

از جمله آثار وی می توان از جادوی دژ، رمان افسون رنگ، بازنویسی گرشاسب نامه، رمان دختری که زیاد می داشت، رودکی، افسانه ی سه پادشاه و چرا دریا عصبانی شد نام برد.

در سال 1382 جایزه مهرگان و جادوی دژ و همین جایزه را در سال 1385 دریافت و به عنوان رمان تاریخی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

از علاقه مندان حوزه کتاب و کتاب خوانی دعوت می شود برای شرکت در این برنامه ساعت17  روز 29 مرداد به نشانی خیابان شهید قفیلی کتابخانه دکتر حسابی مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: