کد خبر: 30012
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 16:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور جمعی از مسئولان کتابخانه‌های عمومی تهران

دوره سوم کارگاه آموزشی «مبانی‌مدیریت ‌بحران» برگزار شد

منبع : لیزنا
سومین دور از کارگاه‌های آموزشی «مبانی‌مدیریت‌ بحران» با حضور مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.
دوره سوم کارگاه آموزشی «مبانی‌مدیریت ‌بحران» برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سومین دوره آموزشی «مبانی مدیریت بحران» توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور جمعی از مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان روز یکشنبه ۲۹ مرداد در سالن کنفرانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

در این دوره‌ ۸ ساعته آموزشی که ۶۰ نفر از مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان تهران شرکت داشتند، سرفصل‌هایی همچون:‌ «آشنایی با مخاطرات طبیعی و اقدامات ضروری مقابله با آنها»، «مقاوم‌سازی عناصر غیرسازه‌ای(با تأکید بر کتابخانه‌ها)»، «اصول تخلیه اضطراری و اطفاء حریق» توسط مربیان و کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارائه شد.

گفتنی است چهارمین دوره از این کارگاه آموزشی، روز چهارشنبه یکم شهریورماه در ۴ ساعت با حضور ۱۳۵ نفر از کتابداران و نیروهای خدماتی و پنجمین و ششمین دوره نیز برای جمعی دیگر از مسئولان کتابخانه‌ها و کارشناسان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در روزهای شنبه و یک‌شنبه ۴ و ۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.

 

«مبانی مدیریت بحران» در شش دوره آموزشی به عنوان یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال برگزاری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: