کد خبر: 30067
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب برگزار شد

منبع : لیزنا
سی و سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، سی و سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب و سیزدهمین جلسه انجمن شهر جاورسیان با حضور فرماندار شهرستان خنداب، ائمه جمعه شهرهای خنداب و جاورسیان، معاون فرماندار و سرپرست بخشداری بخش مرکزی شهرستان خنداب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار خنداب در این جلسه گفت: در هفته فرهنگی خنداب ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و هفته فرهنگی فرصتی مناسب و مغتنم جهت معرفی فرهنگ بومی و محلی شهرستان خنداب و ترویج کتاب و کتابخوانی و مطالعه است. در این هفته می توان با برگزاری نمایشگاه کتاب و برنامه های فرهنگی متنوع، باعث جذب افراد به سوی کتاب شد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجدی زاده، امام‌جمعه شهر خنداب هفته فرهنگی را فرصتی استثنایی برای ترویج کتابخوانی دانست و سپس به معرفی کتاب‌های «حکایت زمستان» نوشته سعید عاکف و «آنگاه هدایت شدم» پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی امام‌جمعه شهر جاورسیان کتاب را یکی از نیازهای اساسی در زندگی روزمره افراد دانست و گفت: کتاب باید در سبد کالای روزمره افراد وارد شود.

 

در ادامه نیز میلاد احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب با گرامیداشت نام و یاد شهید محسن حججی، به ارائه گزارش عملکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان و بررسی مصوبات جلسه پیش ‌پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: