کد خبر: 30345
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 14:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فسا میزبان نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان می‌شود

منبع : لیزنا
 محمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در استان فارس از برگزاری نشست کتاب‌خوان پزشکی در این شهرستان خبر داد.
فسا میزبان نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، فیروزی با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های استانی کتاب‌خوان، کتاب‌خوان پزشکان، ساعت ۱۸ سیزدهم شهریورماه در ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار می‌شود و در آن نشست شش کتاب به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی افزود: در این نشست استانی، دکتر علیرضا عسکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا؛ دکتر مجید نقدی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی فسا؛ دکتر مجتبی فرجام، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی فسا؛ دکتر پروین مرادی، متخصص زنان؛ دکتر محسن تهمتن، دندان‌پزشک و دکتر اقبال پزشک عمومی به معرفی کتاب می‌پردازند.

 

فیروزی با بیان اینکه نشست استانی کتاب‌خوان پزشکان اولین نشست تخصصی این شهرستان است که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نشست‌های کتاب‌خوان بیش از دو سال است که با هدف ترویج کتابخوانی و اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده در کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود؛ شهرستان فسا در یک سال گذشته میزبان بیش از ۵۰ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای، مدرسه‌ای و ویژه بوده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: