کد خبر: 30789
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 مهر 1396 - 20:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی استاندارد شهر آببر شهرستان طارم

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان از آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی استاندارد شهر آببر شهرستان طارم، پس از سالها پیگیری در شهریورماه سالجاری خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی استاندارد شهر آببر شهرستان طارم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، امیرعلی نیک‌بخش با اشاره به احداث کتابخانه عمومی در شهر آببر شهرستان طارم اظهار کرد: پس از سال ها پیگیری در خصوص تحویل زمین به امور کتابخانه‌ها برای احداث کتابخانه عمومی استاندارد در شهر آببر زمین مورد نظر این کتابخانه در شهریورماه سالجاری با همکاری شهرداری و شورای شهر آببر تحویل اداره کل کتابخانه‌های عمومی و عملیات اجرایی احداث آن شروع شد.

وی افزود: مجری این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و بهره‌بردار آن نیز اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم است. کتابخانه در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ و زیر بنای ۸۹۰ متر مربع توسط شرکت پیمانکاری در داخل پارک لاله آببر در حال احداث است و در پایان سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه کتابخانه عمومی آببر از سال ۱۳۸۷ در دستور کار اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان قرار داشت اما به دلایل مختلف از جمله مشکل زمین تاکنون اجرایی نشده بود که پس از برنامه‌ریزی و انجام پیگیری‌های لازم، این مشکل مرتفع شد.

گفتنی است شهرستان طارم با جمعیتی حدود ۴۵ هزار نفر دارای ۴ کتابخانه عمومی شهری و روستایی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: