کد خبر: 30821
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 10:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در خوزستان برگزار می‌شود‌

منبع : لیزنا
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در این شهر خبر داد.
نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در خوزستان برگزار می‌شود‌

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی، منصور کوهی رستمی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات اظهار داشت: نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات با همکاری موسسه فرهنگی شهرادب معاصر و نهاد کتابخانه های عمومی کشور ساعت 18:00 روز یکشنبه 16 مهر ماه در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی واقع در ساحلی غربی کیانپارس برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان یا اشاره به میزان استقبال اعضاء کتابخانه از کتب ادبیات  عنوان کرد: تلفیق شعر و ادبیات با کتاب و کتابخوانی می تواند بعنوان یکی از جذاب ترین بخش برای جذب عضوء و جامعه به سمت کتابخوانی و مطالعه باشد، بنابراین این نشست تخصصی که با حضور شاعران ملی و استانی برگزار می شود برای رویش استعداد های اعضاء کتابخانه های عمومی استان و ترویج فرهنگ کتاب در قالب شعر برنامه ریزی شده است.

در این نشست شاعران ملی و استانی همچون میلاد عرفان پور، مرتضی حیدری آل کثیر سیدعلیرضا شفیعی،حامد صافی، فاطمه شکر دست، ستاره عرفانی ضمن به اشتراک گذاری کتاب مورد مطالعه خود، آخرین سروده های خود را ارائه خواهند داد

 

 در پایان این خبر گفت: علاقمندان می توانند جهت حضور در این نشست فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8-33332227 تماس حاصل نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: