کد خبر: 30872
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 13:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«هم قصه، هم پند»، هدیه خانه فرهنگ میثاق برای کودکان

منبع : لیزنا
 خانه فرهنگ میثاق برنامه «هم قصه، هم پند» را به مناسبت روز جهانی کودک برای نوگلان مهد و پیش دبستانی برگزار می‌کند.
«هم قصه، هم پند»، هدیه خانه فرهنگ میثاق برای کودکان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این برنامه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک در قالب قصه گویی و ارائه آموزه های اخلاقی بصورت پند و اندرز برای کودکان دوره های مهد و پیش دبستانی روز  یکشنبه 16 مهرماه ماه ساعت 10 در خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌شود.

فرحناز رضایی از کارشناسان خبره در حوزه هنرهای نمایشی با خوانش قصه ای متناسب با گروه سنی کودکان، آن‌ها را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند، سپس کودکان می‌توانند نظرات و برداشت‌های خود را پیرامون موضوع داستان بیان و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

برنامه «هم قصه، هم پند» با هدف کمک به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل، تحریک قوه‌ی ابتکار و ابداع، ایجاد عشق و علاقه به ادبیات، رشد اعتماد به نفس، برآوردن نیازهای عاطفی کودک و آماده ساختن او برای دریافت پیام‌های اخلاقی و انسانی برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های خانه فرهنگ میثاق می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: