کد خبر: 31882
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 آذر 1396 - 11:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی با پدافند غیرعامل استانداری سمنان

منبع : لیزنا
در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان واداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان امضاء شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی با پدافند غیرعامل استانداری سمنان

 به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان،   مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، در این نشست ضمن بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه نیازمند عزم همگانی است گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های مرتبط نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه دارند.

 نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با تاکید بر اینکه تحقق نظام  مقدس جمهوری اسلامی  با بهره گیری از رهنمودهای  مقام معظم رهبری، توسعه  فرهنگ مطالعه، کتابخوانی و تحقیق و پژوهش  در جامعه با اهداف پدافند غیر عامل، تحقق شعار سال و کمک به برگزاری دوره های آموزشی با موضوع های پدافند غیرعامل  از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است بیان داشت: این تفاهم نامه  دارای ۹ماده و ۱۸بند است.

 مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز با اشاره به این مطلب که ترویج فرهنگ مطالعه موجب پیشرفت جامعه می شود افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه  شاهد پیشرفت فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی  و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان باشیم.

 ایرج کارخایی برگزاری دوره های آموزشی را با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان در زمینه پدافند غیرعامل خواستار شد و بیان داشت: برگزاری این دوره ها بسیار مهم و ضروری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: