کد خبر: 31912
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 آذر 1396 - 21:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرعباس برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرعباس با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و جمعی از اعضاء شورای شهر و معاونین و مشاورین شهردار برگزار شد.
نشست بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرعباس برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، در نشستی صمیمانه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از اعضاء شورای شهر، معاونین و مشاورین شهردار وضعیت کتابخانه شهدا بندرعباس بررسی شد.

در ابتدای این جلسه، محسن زینلی تختی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهر بندرعباس گفت: علی‌رغم محدودیت‌های موجود، کتابخانه‌های بندرعباس، روند رو به رشدی را طی کرده‌اند و به‌عنوان یک پایگاه مهم علمی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: متأسفانه طی سال‌های اخیر کتابخانه جدیدی به شهر بندرعباس اضافه نشده؛ اما تا حد امکان تلاش کرده‌ایم کتابخانه‌های عمومی نهادی شهر را بهسازی و شاداب سازی کنیم تا شرایط بهتری برای استفاده شهروندان از امکانات موجود فراهم شود.

در ادامه اسلام باوقار، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با افزایش مطالعه، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد و برای ارتقاء فرهنگ مطالعه باید همه مسئولین با یکدیگر همکاری کنند تا شاهد اعتلای فرهنگ مطالعه در جامعه باشیم.

وی بیان کرد: شهرداری بندرعباس ظرفیت‌های خوبی دارد که می‌توان با همکاری بیشتر با اداره کل کتابخانه‌های عمومی از ظرفیت‌های متقابل در جهت ترویج فرهنگ شهروندی و توسعه مطالعه استفاده کرد.

گفتنی است در این نشست اعضا با بررسی وضعیت کتابخانه شهداء بندرعباس بر حل مشکلات این کتابخانه تأکید کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: