کد خبر: 31921
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 آذر 1396 - 13:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی کتاب «خط های خاکستری» در بیرجند خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
آیین رونمایی از کتاب «خط های خاکستری» روز یکشنبه مورخ 5 آذر ماه در محل کتابخانه الغدیر شهرستان بیرجند با حضور مولف کتاب و جمعی از علاقه مندان به شعر و ادب فارسی برگزار شد.
رونمایی کتاب «خط های خاکستری» در بیرجند خراسان جنوبی

به گزارش اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، کتاب «خط های خاکستری» روز یکشنبه 5 آذر ماه، با حضور یاوری رئیس انجمن سینمای جوان، کارشناسان اداره کل و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند، در محل کتابخانه الغدیر رونمایی شد.

کتاب «خط های خاکستری» حاوی اشعاری با مضامین عاشقانه و اجتماعی، سروده دکتر حبیب حاجی پور است که توسط انتشارات فکر بکر  در سال 1393در تهران منتشر شد..

مولف کتاب، حبیب حاجی پور، در سال 1366 در روستای بیدسک سماع از توابع شهرستان بیرجند دیده به جهان گشود و پس از پشت سر گذاشتن تحصیلات مقدماتی قدم به تربیت معلم شهید بهشتی مشهد نهاد و پس از اخذ مدرک کارشناسی موفق به دریافت درجه کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد بیرجند شد.

او هم اکنون درمقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی واحد علوم و تحقیقات تهران- خراسان رضوی مشغول به تحصیل است. وی فعالیت خویش را در زمینه شعر و ادب از دوران دبیرستان شروع کرد. حاجی پور حضوری فعال در کنگره ها و شب های شعر خراسان رضوی داشته و هم اکنون عضو انجمن ادبی خاوران است.

 

وی برگزیده جشنواره های مختلف شعری از جمله: جشنواره بین المللی امام رضا در کرمان، سوگواره ملی عاشورائی در بیرجند، جشنواره منطقه ای بانوی افتاب در زاهدان، جشنواره منطقه چشمه سار جود در سبزوار، جشنواره ملی دانشجویی شعر اهل بیت و سایر جشنواره های استانی است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: