کد خبر: 31936
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 آذر 1396 - 08:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه «شرح بی‌نهایت» در استان فارس برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 به مناسبت ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار مسابقه «شرح بی‌نهایت» با موضوع ارائه بهترین جمله‌ها، عبارات، تک‌بیتی و دوبیتی‌ها با موضوع کتاب و کتابخوانی در استان فارس برگزار می‌شود.
مسابقه «شرح بی‌نهایت» در استان فارس برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، این برنامه باهدف گردآوری جملات نغز درباره کتابخوانی و انس بیشتر مردم با یار مهربان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بهترین جمله‌ها، عبارات، تک‌بیتی و دوبیتی‌های خود درباره کتاب و کتابخوانی را به سامانه پیامکی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به شماره  ۱۰۰۰۴۵۰۲۷ یا کانال رسمی این اداره کل به آدرس  @farspubli بخش ارتباط با مدیر ارسال کنند.

۲ جایزه دو میلیون ریالی، ۳ جایزه یک‌میلیون ریالی و ۵ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی همراه با کتاب‌های ارزنده، جوایزی است که برای ۱۰ برگزیده این مسابقه استانی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری مطالب خود را به همراه نام و نام خانوادگی و کد ملی به آدرس‌های ارتباطی دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند؛ اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه نیز در مراسمی در روز  ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: