کد خبر: 32241
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 آذر 1396 - 15:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مراسم تجلیل از مؤلفان دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد

منبع : لیزنا
به مناسبت روز دانشجو، مراسم تجلیل از مؤلفان دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
مراسم تجلیل از مؤلفان دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به مناسبت روز دانشجو و به همت دفتر مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده علوم انسانی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، مراسم تجلیل از مؤلفان دانشجویی با عنوان «جشن امضای کتاب دانشجویی» با معرفی آثار ادبی شاعران و نویسندگان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

پیمان عین القضاتی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این مراسم بابیان اینکه «جامعه‌ای توسعه می‌یابد که اهل فکر و قلم در آن موردتکریم قرار گیرند»، گفت: در جامعه امروز اگر قرار است ما دانشگاه تمدن ساز داشته باشیم به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باید استادان و دانشجویان همگام باهم در آفرینش‌های ادبی، هنری و فرهنگی قدم بردارند.

پیمان عین القضاتی بابیان اینکه «اهل علم، دقت و فکر معمولاً غریب و گمنام هستند» افزود: افراد پیشرو در جامعه معمولاً در مظلومیت و گوشه عزلت پرورش می‌یابند، اما اثرات آنها جاودانه است و طی هزاران سال قابل عرضه خواهد بود.

وی بابیان اینکه «دانشگاه آزاد اسلامی برای وجود دانشجویانی مؤلف به خود می‌بالد» یادآور شد: یکی از نتایج نظام آموزشی کشور ما، تولید و گسترش آثار علمی است.

وی اضافه کرد: دانشجویانی مؤلف و صاحب‌قلم، مایه فخر و مباهات جامعه دانشگاهی ایران هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزاری این مراسم را سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی دانست و گفت: معتقدم هر چه بیشتر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم آینده بهتری پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به دانشگاهیان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی، افزود: باید همواره از تولیدکنندگان فرهنگ و هنر قدردانی کنیم.

در ادامه این مراسم نویسندگان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک ضمن قدردانی از همکاری این واحد دانشگاهی در دوران تألیف به معرفی آثار خود پرداختند و موردتقدیر قرار گرفتند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: