کد خبر: 32253
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 آذر 1396 - 16:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازگشایی کتابخانه عمومی شهید نیازی لاریجان آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شهید نیازی لاریجان پس از مرمت و بازسازی، با حضور فرماندار شهرستان خداآفرین بازگشایی شد.
بازگشایی کتابخانه عمومی شهید نیازی لاریجان آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی،  کتابخانه عمومی شهید نیازی لاریجان پس از انجام عملیات مرمت و بازسازی، با حضور امین امینیان، فرماندار شهرستان خداآفرین و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم امین امینیان، فرماندار خداآفرین توسعه فرهنگی را زیربنای پیشرفت کشور دانست و گفت: سرانه مطالعه یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه فرهنگی است که باید جهت ارتقای آن تلاش همه‌جانبه صورت گیرد. وجود کتابخانه و روی آوردن به مطالعه کتاب یکی از راهکارها و زمینه‌های افزایش سرانه مطالعه است.

در ادامه منوچهر جعفری، معاون اداری و مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، اولویت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان را بازسازی و مرمت کتابخانه‌ها دانست و گفت: برای دست‌یابی شهروندان به منابع کتابخانه‌ای، نیازمند تجهیز، نوسازی و توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌ها هستیم.

 

شایان‌ذکر است، پروژه مرمت و بازسازی کتابخانه عمومی شهید نیازی لاریجان با صرف بودجه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: