کد خبر: 32408
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 دی 1396 - 14:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی کتابهای کتابخوان ماه در برنامه صبحگاهی سیمای خراسان رضوی

منبع : لیزنا
با همکاری و مساعدت صدا و سیمای خراسان رضوی کتابهای معرفی شده در طرح کتابخوان ماه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برنامه پخش زنده صبحگاهی سیمای خراسان رضوی معرفی می شود.
معرفی کتابهای کتابخوان ماه در برنامه صبحگاهی سیمای خراسان رضوی

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، با همکاری و مساعدت صدا و سیمای خراسان رضوی کتاب های معرفی شده در طرح کتابخوان ماه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برنامه زنده صبحگاهی سیمای خراسان رضوی معرفی می شود.

 هر ماه چهار یا پنج عنوان کتاب ویژه با موضوعات و مناسبت هایی که در طول ماه پیش رو قرار دارد از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای مطالعه معرفی می شود.

 در دی ماه سال جاری نیز کتاب های "جوانترین رهبر"با موضوع زندگی و شهادت شهید نواب صفوی، "غروب خورشید در سامرا"، "آمادگی در برابر زلزله"، "روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند" و کتاب "عاشقی به سبک ونگوگ" در قالب این طرح برای مطالعه به خوانندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی توصیه شده است.

 در همین راستا و در جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ مطالعه و رایزنی و مساعدت صدا وسیمای استان این کتاب ها در برنامه پخش زنده صبحگاهی سیمای خراسان رضوی با نام صبح خراسانی معرفی خواهد شد.

 معرفی کتاب های طرح کتابخوان ماه نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور در برنامه صبح خراسانی یکشنبه هر هفته انجام می شود و یکشنبه هفته جاری نیز کتاب " آمادگی در برابر زلزله" در این برنامه معرفی شد.

 شایان ذکر است استان خراسان رضوی دارای ۱۱۷ باب کتابخانه نهادی است و علاقه مندان برای امانت و مطالعه کتاب های طرح کتابخوان ماه می توانند به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: