کد خبر: 32418
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 دی 1396 - 17:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین و کمیته امداد امام خمینی(ره)

منبع : لیزنا
تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر جامعه، منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین و کمیته امداد امام خمینی(ره)

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، این اقدام در راستای حفظ و تعالی سنت‌ احسان و نیکوکاری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در رفع نیاز محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و باهدف توسعه فعالیت‌ها و همکاری‌های متقابل در جهت تقویت سامانه‌های اجتماعی منعقد شد.

 توسعه و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و نیکوکاری با توجه به آموزه‌های دینی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان، از اهداف این تفاهم‌نامه است.

 بسترسازی مناسب جهت تشریح و تبیین طرح‌های کمیته امداد، هماهنگی با کتابخانه‌های عمومی برای فراهم کردن بستر عضویت رایگان مددجویان، همکاری در جذب حامی، مشارکت در اجرای برنامه‌های جاری کمیته امداد مانند جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.

 همچنین، هماهنگی با کتابداران جهت شرکت در طرح مفتاح الجنه و تلاش در جهت معرفی صندوق امداد ولایت، شناسایی و معرفی مددجویان واجد شرایط به کتابخانه‌ها، آماده‌سازی و تحویل شناسنامه و برگه‌های ثبت‌نام حامیان (محسنین و ایتام) جهت انتخاب ایتام و خانواده‌های نیازمند از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: