کد خبر: 32491
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 21:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی ۵ کتاب برای کتابخوانان هشترودی استان آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی فرزانگان با معرفی ۵ عنوان کتاب برگزار شد.
معرفی ۵ کتاب برای کتابخوانان هشترودی استان آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی فرزانگان هشترود با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه‌ها و استادان دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، تجربه خواندن کتاب‌های «مجموعه مقالات سمینار سقراط فیلسوف گفتگو» گردآوری سید موسی دیباج توسط بهزاد حسن‌پور؛ «روح فلسفه قرون وسطی» نوشته اتین ژیلسون، توسط بهزاد حسن‌پور؛ «گفتگو با مرگ» نوشته آرتور کوستلر، توسط سمیرا سلیمانی؛ «در جستجوی نان» نوشته ماکسیم گورکی، توسط مریم فیروزی؛ کتاب «آفرین فردوسی» نوشته محمدجعفر محجوب، توسط عسگر حسن‌پور با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقه‌مندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: