کد خبر: 32493
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 21:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی کتابی خواندنی در قالب نمایش به کودکان در هرمزگان

منبع : لیزنا
داستان «آش نخورده و دهن سوخته» از کتاب «مثل‌ها و قصه‌هایشان» در کتابخانه‌ عمومی نبی اکرم (ص) شهرستان پارسیان به نمایش درآمد.
معرفی کتابی خواندنی در قالب نمایش به کودکان در هرمزگان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، خدیجه مرادی مسئول کتابخانه‌ی عمومی نبی اکرم (ص) از اجرای نمایش «آش نخورده و دهن سوخته» از کتاب «مثل‌ها و قصه‌هایشان» با حضور اعضاء فعال کودک و نوجوان در این کتابخانه خبر داد.

مرادی با اشاره به اهمیت توجه به قصه‌های قدیمی در هویت آفرینی برای کودکان و نوجوانان گفت: پشت هر ضرب‌المثل، داستانی نهفته است و همه‌ قصه‌های این کتاب، ریشه در گنجینه پرارزش فرهنگ مردم ایران‌زمین دارد.

وی تأکید کرد: پرداختن به این قصه‌ها، به تقویت هویت ایرانی اعضاء کمک می‌کند.

وی افزود: معرفی کتاب‌ها در قالب نمایش، باعث جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مطالعه  می‌شود و مشارکت آنان در روند قصه، افزایش اعتمادبه‌نفس و نشاط بیشتر را در پی خواهد داشت.

مسئول کتابخانه‌ی عمومی نبی اکرم (ص) هدف از اجرای این برنامه را معرفی بهتر کتاب‌های موجود در کتابخانه و جذب مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان؛ همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: