کد خبر: 32658
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند» در چابهار استان سیستان و بلوچستان جمع‌خوانی شد

منبع : لیزنا
«روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند» با حضور جمعی از اعضاء بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی گلشهر چابهار، جمع‌خوانی شد.
«روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند» در چابهار استان سیستان و بلوچستان جمع‌خوانی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، به‌منظور تشویق و ترغیب اعضای کودک و نوجوان به مطالعه، کتاب روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند، با حضور اعضاء کودک و نوجوان در کتابخانه عمومی گلشهر شهرستان چابهار جمع‌خوانی شد.

این کتاب نوشته درودی والت که توسط نشر زعفران  منتشر شده است، داستان کودکی را روایت می‌کند که در مواجهه با نامه‌های اعتراض‌آمیز مداد شمعی‌هایش، تصمیم می‌گیرد قراردادها را به هم بزند و در نقاشی‌هایش از رنگ‌های نامتعارف استفاده کند؛ این تصمیم منجر به خلق، آثاری خلاقانه‌ای می‌شود که تشویق معلم را در پی دارد.

کتاب به‌واسطه تصویرگری خلاقانه جفرز در قالب ١٢ نامه به شکلی هوشمندانه با مخاطب کودک و نوجوان ارتباط برقرار می‌کند و در پایان با یک نقاشی خلاقانه، راهکاری قابل‌تأمل برای مقابله با یکنواختی ارائه می‌کند.

 

جسارت در بیان نظریات و احساسات، گفت‌وگو برای حل مشکل، ارائه راهکار جمعی و خلاقیت از جنبه‌های آموزنده این کتاب برای مخاطب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: