کد خبر: 32662
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست رئیس حوزه هنری خوزستان با مدیرکل کتابخانه‌ها

منبع : لیزنا
  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: وجود ۲۲۰ باب کتابخانه روستایی و شهری در سراسر استان، ظرفیت مناسبی برای علم‌آموزی و دانش ورزی در کنار فعالیت‌های جنبی، فراهم کرده‌ است.
نشست رئیس حوزه هنری خوزستان با مدیرکل کتابخانه‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نشست بررسی سیاست‌های اجرایی و برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان و کتابخانه‌های عمومی این استان با حضور حجت‌الاسلام‌ سید شهاب‌الدین طباطبائی، رئیس حوزه هنری خوزستان؛ منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و جمعی از مسئولان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام طباطبائی، رئیس حوزه هنری ضمن تبریک انتصاب منصور کوهی رستمی به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: ثبات سازمانی در کنار نشاط، جوانی، تخصص و تجربه یک مدیر، نعمتی است که موجب رشد و بالندگی یک دستگاه فرهنگی است و بحمدالله کتابخانه‌های خوزستان از این نعمت برخوردار است.

طباطبائی ادامه داد: هنر به‌عنوان بخشی از فرهنگ یکی از راه‌های جذب مردم به مطالعه است و می‌تواند در دستور کار دو سازمان قرار گیرد و حوزه هنری نیز برای آغاز فصلی نو با کتابخانه‌های عمومی خوزستان، اعلام آمادگی می‌کند.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان با اشاره به سابقه همکاری این سازمان با کتابخانه‌های عمومی، یادآور شد: حوزه هنری و کتابخانه‌های عمومی زمینه‌های مشترک زیادی در زمینه فرهنگ، هنر و ادبیات دارند و می‌توانند اقدامات مشترکی در این زمینه‌ها انجام دهند.

در این نشست، منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: رشد و توسعه هر سازمان، منوط به برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها است؛ اقدام در حوزه فرهنگی نیازمند قدم‌هایی آهسته، پیوسته و هدفمند است ما نیز با پیروی از این منش در این مسیر گام خواهیم برداشت.

کوهی رستمی افزود: وجود ۲۲۰ باب کتابخانه‌ روستایی و شهری در سراسر استان، ظرفیت مناسبی برای علم‌آموزی و دانش ورزی در کنار فعالیت‌های جنبی مثل شاهنامه‌خوانی، کلاس‌های ادبی و ... فراهم کرده‌است که باید به بهترین شکل مورداستفاده قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی برای توسعه فرهنگی استان، تأکید کرد: شناسایی زمینه‌های مشترک در نهادها و سازمان‌های کشور و رسیدن به همدلی و اتحاد در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، منجر به اقداماتی مؤثر در جامعه خواهد بود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: