کد خبر: 33196
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 08:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال پرشور دوستداران کتاب از ایستگاه‌های‌ سیار کتابخانه‌ای در خراسان شمالی

منبع : لیزنا
ایستگاه‌های سیار کتابخانه‌ای در خراسان شمالی همزمان با راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با ارائه خدمات کتابخانه‌ای معرفی کتاب و عضویت رایگان، میزبان حضور پرشور مردم انقلابی و فرهنگ دوست استان شدند.
استقبال پرشور دوستداران کتاب از ایستگاه‌های‌ سیار کتابخانه‌ای در خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  خراسان شمالی، ایستگاه‌های سیار کتابخانه‌ای در بجنورد، مرکز استان و سایر شهرستان‌ها در مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی گرامیداشت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی مستقر شدند و با ارائه خدمات کتابخانه‌ای  و فعالیت‌های فرهنگی میزبان خیل پرشور مردم  انقلابی، فرهنگ مدار و کتابخوان خراسان شمالی شدند.

این ایستگاه‌ها  به صورت ایجاد غرفه‌ و برپایی چادر در مراکز شهرستان‌ها  مستقر شدند و در مرکز استان کتابخانه سیار آوای فرهنگ در محل میدان بازرگانی بجنورد میزبان استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، کارکنان ستادی، روسای شهرستان‌ها  و جامعه  کتابداران خراسان شمالی ضمن حضور در محل این ایستگاه‌ها و ارائه خدمات عضویت رایگان، دوشادوش سایر مردم انقلابی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: