کد خبر: 33200
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 08:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجلیل استاندار خراسان رضوی از برگزاری نشست کتاب‌خوان انقلاب اسلامی

منبع : لیزنا
با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و شرکت‌کنندگان در نشست کتاب‌خوان انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی تجلیل شد.
تجلیل استاندار خراسان رضوی از برگزاری نشست کتاب‌خوان انقلاب اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در همایش مشهد و انقلاب اسلامی در مشهد مقدس که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و شرکت‌کنندگان در نشست کتاب‌خوان انقلاب اسلامی و جمعی از شهدای انقلاب اسلامی مشهد مقدس تجلیل شد.

سید جواد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این همایش گفت: درحال‌حاضر، یک هزار و ۱۶۲ تشکل مردم‌نهاد در استان برای فعالیت در عرصه‌های مختلف مجوز گرفته‌اند که این آمار نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

حسینی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نسبت به چرایی و چیستی این انقلاب با تفکر و تأمل بیشتری عمل کنیم.

حسینی با اشاره به «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» به عنوان محوری‌ترین شعار این انقلاب فرهنگ، گفت: انقلاب اسلامی در سه محور این شعار شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، پیشرفت چشمگیر داشته است اما این دستاوردها تاکنون به‌خوبی به مردم منتقل نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: به‌جرئت می‌توان گفت که درحال‌حاضر هیچ یک از کشورهای جهان به‌اندازه جمهوری اسلامی ایران در تصمیمات سیاسی و فرهنگی مستقل نیست و دشمنان انقلاب اسلامی نیز به همین سبب همواره درصدد تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، روایتگری انقلاب اسلامی و ایثار شهدا و جانبازان را در فرصت تاریخی دهه فجر، افزود: صحنه‌هایی که ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آفریدند، به‌مثابه گنجینه بزرگ انسانی و دینی به شمار می‌رود که در قطعه‌ای از تاریخ به وقوع پیوسته و باید ماندگار شود.

در ادامه این مراسم از حسین اکبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، سعید تشکری و آزاده فرزام نیا ارائه‌دهندگان کتاب در نشست کتاب‌خوان انقلاب اسلامی و خانواده سه شهید شخصیت‌های اصلی کتاب‌های ارائه‌شده در نشست کتاب‌خوان تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: