کد خبر: 33451
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 11:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

منبع : لیزنا
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار با رویکرد کتاب و کتابخوانی منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار با رویکرد کتاب و کتابخوانی منعقد شد.

در این دیدار منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: کتابخانه‌های عمومی با به‌کارگیری نیروهایی تحصیل‌کرده و جوان، ساختاری نو و برنامه محور و با ظرفیت ارتباط مستقیم با بدنه جامعه در ۲۲۰ نقطه استان، دستگاه فرهنگی مؤثری در رشد ارزش‌های اسلامی، معنوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تعامل سازمانی با دستگاه‌های فرهنگی برای خدمت به مردم، بهره‌وری سازمانی را بالا می‌برد و با تشکیل این کارگروه‌ها برنامه‌های مشترک و ظرفیت‌های موجود دو سازمان احصا و برای اجرای فعالیت‌های اثرگذار برنامه‌ریزی می‌شود.

کوهی رستمی بر اهمیت کتاب و تأثیرات مطلوب آن بر جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین رسانه‌ها و ابزارها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی  و بالا بردن ارزش‌های معنوی به‌ویژه ایثار و شهادت، رسانه کتاب است؛ کتاب عاملی مؤثر در جلب‌توجه مردم به ارزش‌های دفاع مقدس است.

محمد علیپور، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: آشنا کردن نسل جوان با کتاب و کتابخوانی یک هنر است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات نقد کتاب‌های دفاع مقدس بیان کرد: خوزستان، پایتخت دفاع مقدس است و مردم انتظار اتفاقات ویژه و برجسته‌ای در این حوزه دارند؛ بنابراین درخواست می‌شود، یکی از کتابخانه‌های عمومی شهر اهواز به اسم دفاع مقدس نام‌گذاری شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: