کد خبر: 33509
تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 اسفند 1396 - 15:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از طرح «باهم بخوانیم» است

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهر مارگون کهگیلویه و بویراحمد، تنوع کتاب‌های کودک را از ویژگی‌های طرح «باهم بخوانیم» دانست.
استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از طرح «باهم بخوانیم» است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهر مارگون در شهرستان بویراحمد با ابراز خرسندی از استقبال مردم این شهر از اجرای طرح «باهم بخوانیم» اظهار داشت: این طرح قطعاً یکی از طرح‌های ارزنده نهاد کتابخانه‌های عمومی است که ترویج مطالعه مفید در بین کودکان را به دنبال خواهد داشت.

علی پیامی درباره چگونگی اجرای طرح در کتابخانه عمومی شهر مارگون تصریح کرد: ابتدا با دعوت از دانش آموزان و مربیان مدرسه آنان را در جریان جزئیات این طرح قراردادیم. اولین جلسه بلند خوانی با خوانش کتاب «جای او خالی» برگزار شد و تاکنون چهار جلسه طبق شیوه‌نامه ارسالی، ثبت و ضبط و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

وی در اشاره به ویژگی بارز این طرح گفت: به اعتقاد بنده تنوع کتاب‌های کودک، از ویژگی‌های طرح «باهم بخوانیم» است و این تنوع کتاب، زمینه علاقه کودکان را به کتابخانه و کتاب‌خوانی فراهم می‌سازد.

پیامی همچنین افزود: در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهر مارگون، فضایی به مساحت ۱۷ مترمربع در نظر گرفته‌ایم که با پوسترها و اقلام مربوط به طرح «باهم بخوانیم» آراسته شده و به‌زودی سایر مراحل این طرح را نیز اجرایی خواهیم کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: