کد خبر: 33688
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 11:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال پرشور مردم و مسئولین شهرستان اهر آذربایجان شرقی از طرح ملی کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
مردم و مسئولان شهرستان اهر در طرح کتابخانه گردی کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری حضور یافتند.
استقبال پرشور مردم و مسئولین شهرستان اهر آذربایجان شرقی از طرح ملی کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، آیت الله جواد حاجی زاده امام‌جمعه شهرستان اهر با حضور در کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری و شرک در طرح ملی «کتابخانه گردی» گفت: آن چیزی که جامعه را متحول می‌کند علم است، علم اقتدار آور است که بامطالعه و پژوهش به دست می‌آید و اجرای طرح های متنوع در ترویج کتابخوانی موثر است.

مدد سمندری معاون فرماندار اهر نیز طی مصاحبه ای گفت نباید فضاهای مجازی اینترنت و سایر مطبوعات جای کتاب را بگیرند.

معاون فرماندار اهر در ادامه از تمامی افراد فرهیخته شهرستان درخواست کردند با تمامی امکانات در فضاهای مجازی، حقیقی، مساجد، هرکسی که دست به تریبون است کتاب را توصیه کند تا با بهره‌مندی بیشتر از کتاب‌ها به‌جایی رسید که در فرهنگ کتاب‌خوانی مشکلی وجود نداشته باشد.

صمد علی اکبرزاده، رئیس شورای اسلامی شهر اهر در بازدید از کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری گفت: با توجه به وسعت و تعداد جمعیت شهرستان اهر کمبود کتابخانه در این شهرستان به چشم می خورد که امید است با تلاش و مساعت مسئولین امر و تخصیص زمین و بودجه مناسب کتابخانه‌ای در شان شهرستان اهر احداث گردد.

همچنین در این بازدید حسین دوستی نویسنده و پژوهشگر برجسته شهرستان اهر گفت: طرح ملی کتابخانه گردی راه حل مناسبی برای آشتی مردم  و مسئولین با کتاب و کتابخوانی است.

اعظم آخوندزاده (فرخ‌زاد) رمان نویس اهری هم طی گفت و گویی اعلام کرد: ما نیازمند خلاقیت‌هایی هستیم که مردم را به سمت کتاب‌خوانی سوق دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: