کد خبر: 33862
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 فروردين 1397 - 09:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه رنگ آمیزی و نشست جمع خوانی کتاب « زنگ بهداشت» در خراسان شمالی

منبع : لیزنا
 به مناسبت هفته سلامت و بالا بردن آگاهی کودکان در ارتباط با سلامت و بهداشت، مسابقه رنگ آمیزی و نشست جمع‌خوانی کتاب «زنگ بهداشت» در کتابخانه عمومی شهید بهشتی آشخانه با حضور کودکان برگزار شد.
مسابقه رنگ آمیزی و نشست جمع خوانی کتاب « زنگ بهداشت» در خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  خراسان شمالی، زکیه آذرمهر کتابدار کتابخانه شهید بهشتی  گفت: به مناسبت هفته سلامت  مسابقه نقاشی و جمع خوانی کتاب زنگ بهداشت؛  نوشته سید محمد مهاجرانی  ویژه کودکان برگزار شد.

وی افزود: کتاب «زنگ بهداشت»؛  چهارده حدیث در باره سلامتی و بهداشت برای بچه ها  اثری آموزشی و غیر داستانی است که  با بهره گیری از تصاویر گویا و احادیث و اشعار کودکانه درباره بهداشت فردی  اطلاعاتی در اختیار کودکان قرار می دهد.

کتابدار کتابخانه شهید بهشتی گفت: در ابتدای جلسه توضیحاتی درباره هفته سلامت و علت نامگذاری این هفته برای کودکان ارائه شد و تعدادی از کتاب‌ها  در این حوزه معرفی و  سپس کودکان  به جمع خوانی کتاب و رنگ آمیزی پرداختند  و در پایان این مسابقه به‌تمامی شرکت‌کنندگان  به‌رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: