کد خبر: 34209
تاریخ انتشار: شنبه, 08 ارديبهشت 1397 - 11:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح «یکشنبه ها با کتاب» در کتابخانه فجر ماهدشت البرز برگزار شد

منبع : لیزنا
 نخستین نشست طرح یکشنبه ها با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور شهردار و معاونین و اعضای شورای شهر ماهدشت در کتابخانه فجر ماهدشت برگزار شد.
طرح «یکشنبه ها با کتاب» در کتابخانه فجر ماهدشت البرز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ رویا عظیمی مسئول کتابخانه عمومی فجر ماهدشت کرج از برگزاری نخستین نشست طرح یکشنبه ها با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور خلیل تاریقلی شهردار و معاونین و اعضای شورای شهر ماهدشت در کتابخانه فجر ماهدشت خبر داد.

عظیمی گفت: در راستای اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات کتابخانه های عمومی و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرج با همکاری کمیسیون فرهنگی شهرداری ماهدشت و شورا اسلامی شهر ماهدشت روزهای یکشنبه هر ماه در یکی از کتابخانه های ماهدشت طرح یکشنبه ها با کتاب اجرا می کند.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر بر درب کتابخانه و ارسال دعوتنامه به اعضای فرهیخته و دوستدار فرهنگ کتاب، شهردار و معاونین شهردار، مسئول حوزه علمیه الزهرای ماهدشت، اعضای شورای شهر ماهدشت، مسئول بسیج مردمی شهر ماهدشت، مربیان فرهنگی و ورزشی آموزش پرورش ماهدشت، مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ماهدشت و چندین نفر از شهروندان پیشکسوت و دوستدار کتاب در کتابخانه فجر ماهدشت حضور یافتند.

عظیمی با اشاره به رابطه مطالعه و آسیب های اجتماعی، تصریح کرد:  در این نشست پیرامون ترویج و راه و روش علاقمند نمودن شهروندان به کتاب و مطالعه به عنوان راهکاری مفید برای پیش گیری از آسیب های اجتماعی ناشی که از عدم مطالعه حاصل می شود؛ بحث و کفتگو انجام گرفت.

در پایان وی از برگزاری این برنامه در یکشنبه هفته آتی در کتابخانه یاس ماهدشت با حضور اعضای فرهیخته و دوستدار فرهنگ خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: