کد خبر: 34362
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 ارديبهشت 1397 - 16:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح های خلاقانه در کتابخانه های عمومی استان قم

منبع : لیزنا
 کتابداران استان قم در دومین ماه بهار و در دهه اول اردیبهشت؛ طرح های خلاقانه ای را در کتابخانه های عمومی با هدف تشویق افراد به حضور در کتابخانه و ترغیب به مطالعه اجرا کردند.
اجرای طرح های خلاقانه در کتابخانه های عمومی استان قم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ کتابداران بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی الزهرا(س) با هدف جذب اعضاء و تشویق به مطالعه، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را با ارائه طرح های خلاقانه اجرا کرد.

کارگاه آموزش نقاشی و کاردستی در دومین ماه بهار به میزبانی کتابخانه الزهرا (س)

در دومین ماه از فصل بهار،کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان تشکیل شد. در این کارگاه اعضا با استفاده از بوم نقاشی، قوه تخیل و خلاقیت های ذهنی، نقاشی های زیبایی را همراه با ساخت کاردستی های متنوع به تصویر کشیدند. همچنین ساده ترین اشکال هندسی و تصویرسازی نیز با دستها و انگشت ها آموزش داده شد.

در کارگاه کاردستی نیز، با ابزاری همانند مقوا، قیچی، چسب و کاغذ رنگی، ساخت صفحات برجسته و ساخت «کبوتر» به کودکان آموزش داده شد. هدف از این کارگاه آموزش کاردستی با اوریگامی تقویت هر دو نیم کره مغز، قدرت تجسم، افزایش صبر و تحمل و ... است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: