کد خبر: 34437
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 10:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه انشاءنویسی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان خوزستان

منبع : لیزنا
 مسابقه انشاءنویسی با موضوع شخصیت آیت الله مطهری توسط کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان در مدرسه راهنمایی برگزار شد.
مسابقه انشاءنویسی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ مسابقه انشاءنویسی با موضوع شخصیت آیت الله مطهری توسط کتابخانه عمومی شهید مدرس  هندیجان به مناسبت روز بزرگداشت معلم و با حضور دانش آموزان و فرهنگیان مدرسه راهنمایی دخترانه سمیه شهرستان هندیجان برگزار شد.

هدف از برگزاری این برنامه گسترش فرهنگ کتابخوانی بین نوجوانان و هدایت شدن آنها به سمت کتاب و کتابخوانی از طریق انشاء نویسی بود که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد.

رفعت علوی کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان با تشریح برنامه گفت: درس انشاء از آن جهت اهمیت دارد که می تواند مهارت های چهارگانه گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن را درهم ادغام کند. به نوعی انشاء مادر همه دروس و مهارت های تحصیلی است. اگر مهارت انشاء نوجوانان  تقویت شود او بهتر می تواند املا بنویسد و همچنین وقتی توانست خوب املا بنویسد، در سایر دروس نیز رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد. این مسابقه که با موضوع معلم مهربان طرح ریزی و برگزار شد تا نوجوانان در فضای صمیمی دلنوشته های خود را برای یک معلم به نگارش درآوردند.

در پایان برنامه از بهترین انشاء ها تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: