کد خبر: 34454
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 11:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح ایستگاه نشریات در مصلی نمازجمعه در بوشهر

منبع : لیزنا
 به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان صورت گرفت: افتتاح ایستگاه نشریات در مصلی نمازجمعه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان ایستگاه نشریات در مصلی نمازجمعه برازجان افتتاح شد. به
افتتاح ایستگاه نشریات در مصلی نمازجمعه در بوشهر

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان ایستگاه نشریات در مصلی نمازجمعه برازجان افتتاح شد.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان  ایستگاه نشریات با عنوان «ببر، بخوان، بیار» در مصلی نماز جمعه شهر برازجان افتتاح شد.

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان ضمن اعلام این خبر هدف از انجام این طرح را اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای سطح مطالعه جامعه و نیز افزایش آگاهی های عمومی شهروندان برازجانی و دسترسی به اطلاعات روزآمد عنوان کرد.

حجت الاسلام والملسین مصلح امام جمعه شهر برازجان با حضور در مراسم افتتاح این ایستگاه، ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح گفت: با ترویج این اقدامات می توانیم شاهد رونق بیش از پیش کتابخوانی و مطالعه در سطح جامعه باشیم.

وی افزود: این طرح در تمامی نقاط پر تردد شهر برازجان اجرا خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «شهر من، شهر ما» توسط علیرضا احمدی خرم عضو کتابخانه شهید بهشتی در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهر برازجان برپا شد.

این نمایشگاه شامل ۲۹ اثر با موضوع فرهنگ شهرنشینی، فرهنگ ترافیک، مدیریت پسماند، آلودگی هوا و فرهنگ آپارتمان نشینی است و از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: