کد خبر: 34684
تاریخ انتشار: شنبه, 05 خرداد 1397 - 11:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه کتابخوانی خرمشهر «از اشغال تا آزادی» در کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

منبع : لیزنا
همزمان با فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، مسابقه کتابخوانی خرمشهر« از اشغال تا آزادی» ویژه دستگاه‌های اجرایی استان توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی برگزار می شود.
مسابقه کتابخوانی خرمشهر «از اشغال تا آزادی» در کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  خراسان شمالی، همزمان با فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، مسابقه کتابخوانی خرمشهر «از اشغال تاآزادی»   ویژه دستگاه‌های اجرایی استان توسط اداره کل  کتابخانه‌های  عمومی خراسان شمالی برگزار می شود.

کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان  می توانند به همراه خانواده  در این مسابقه شرکت  کنند و در پایان به تعدادی از نفرات برتر شرکت کننده به قید قرعه هدایایی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهدشد.

این مسابقه از تاریخ یکم خرداد ماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر آغاز شده  و  زمان ارسال پاسخ نامه‌ها به اداره کل کتابخانه‌های عمومی تا  پایان هفته آینده،  دهم  خرداد ماه است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل PDF کتاب و نحوه شرکت در مسابقه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی به آدرس www.bojnordpl.ir  مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: