کد خبر: 34721
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 11:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم‌نامه همکاری هیئت ورزش کارگری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

منبع : لیزنا
 تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و هیئت ورزش کارگری استان کرمانشاه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی و دانایی منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری هیئت ورزش کارگری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و انجام همکاری‌های مشترک در این حوزه، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه و هیئت ورزش کارگری استان منعقد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای میزان مطالعه در بین ورزشکاران و قشر زحمت‌کش کارگری و اعتلای روحیه کتابخوانی در بین اقشار جامعه به امضا رسیده است؛ امید است که با این اقدام گام مؤثری در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی برداریم.

خونسار ادامه داد: به‌موجب این تفاهم‌نامه، کتابخانه‌های عمومی در برگزاری مسابقات، نمایشگاه‌ها، گردهمایی‌های علمی و فرهنگی، تبلیغات محیطی، اهدای محصولات فرهنگی در مسابقات ورزشی کارگری، اطلاع‌رسانی و معرفی برنامه‌های ورزشی کارگری در کتابخانه‌های عمومی، بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی استان جهت ایجاد عدالت فرهنگی (دسترسی عمومی برای همه اقشار جامعه) در بین کارگران ورزشکار، برگزاری نشست‌های مشترک کتاب‌خوان، نقد کتاب و... با هیئت ورزش کارگری استان کرمانشاه همکاری می‌کنند.

بابک سیاه کمری، مسئول هیئت ورزش کارگری استان اظهار داشت: در نظر داریم در این هیئت علاوه بر سلامت جسم به‌ سلامت روح کارگران نیز توجه داشته باشیم. در این راستا در پی مذاکرات انجام‌شده با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان این تفاهم‌نامه را به امضا رساندیم تا بتوانیم از پتانسیل کتابخانه‌های عمومی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین قشر کارگر بهره‌مند شویم.

طبق تعهدات موردتوافق در این تفاهم‌نامه، طرفین از تاریخ امضا به مدت سه سال در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی، بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی استان جهت ایجاد عدالت فرهنگی (دسترسی عمومی برای همه اقشار جامعه) در بین کارگران ورزشکار، تشویق و ترغیب ورزشکاران کارگر به کتابخوانی، اعمال تخفیف ۴۰ درصدی برای عضویت کارکنان هیئت کارگری و خانواده‌های آنان در کتابخانه‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و معرفی قابلیت‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی در مسابقات ورزشی و ... با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

افزایش سطح کیفی و کمی مطالعه و ارتقای فرهنگ مطالعه از طریق برگزاری مسابقات، گردهمایی‌ها، نشست‌های معرفی و نقد کتاب ازجمله اهداف امضای این تفاهم‌نامه بوده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: