کد خبر: 34734
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 14:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه استان سمنان برگزارشد

منبع : لیزنا
انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه با حضور فرماندار، بخشدار، مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، خیرین و مسئولان شهرستان سرخه برگزارشد.
انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه استان سمنان برگزارشد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های‌عمومی استان سمنان، فرماندارشهرستان سرخه در این جلسه ضمن رضایت از عملکرد کتابخانه‌های‌عمومی شهرستان بیان داشت: نداشتن کتابخانه مناسب از جمله مشکلات این شهرستان است.

 علی محمد مویدی زاده با اشاره به این که همه باید دغدغه توسعه کتاب و کتابخوانی را داشته باشند از مسئولان خواستار پیگیری جهت  احداث کتابخانه جدید در این شهرستان شد

وی افزود: با همکاری  خیرین و پیگیری‌های شهردار زمینی به  متراژ 700 متر مربع جهت ساخت کتابخانه جدید شهر سرخه در نظر گرفته شده است

 مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن قدردانی از دغدغه مسئولان شهرستان جهت احداث کتابخانه جدید گفت: فضای کتابخانه ها باید با شور و نشاط همراه بوده و الگوسازی ها توام با نشاط باشد.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خواستار تلاش در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره شد.

نسرین قلی بیک رئیس اداره کتابخانه‌های  عمومی شهرستان سرخه  با ارائه گزارشی از فعالیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سال گذشته خواستار تعامل و همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی شهرستان جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: